Equilar

Veelgestelde vragen werkgevers

Vragen en antwoorden

Op deze pagina vindt u de veelgestelde vragen door werkgevers. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op.

1. Tot wanneer kan een afspraak kosteloos geannuleerd worden?

Dit dient u minimaal twee werkdagen voorafgaande aan de afspraak bij de planning door te geven. Daarna brengen wij bij een annulering/wijziging de volledige kosten van het consult in rekening.

2. Wat zijn de kosten van een consult?

Dit verschilt per consult en is afhankelijk van de duur. Dit kunt u navragen bij uw accountmanager en zij zullen u eventueel doorverwijzen naar onze financiële afdeling voor nadere toelichting.

 

3. Wat als ik inhoudelijke vragen heb op het gebied van verzuimbegeleiding in het dossier?

Equilar kan hiervoor een verzuimcoördinator aanbieden. Deze kan eenmalig of structureel worden ingezet. U kunt hier altijd naar vragen bij uw accountmanager.

 

4. Mijn medewerker meldt zich ziek. Wat mag ik vragen?

  • telefoonnummer en verpleegadres
  • vermoedelijke duur van het verzuim
  • lopende afspraken en werkzaamheden
  • valt medewerker onder één van de vangnetbepalingen van de Ziektewet? (u mag niet vragen onder welke bepaling)
  • houdt de ziekte verband met een arbeidsongeval?
  • is er sprake van een verkeersongeval waar een eventueel aansprakelijke derde bij betrokken is?

Heeft u niet het antwoord gevonden wat u zocht?

Stuur ons dan een bericht en we nemen binnen twee werkdagen contact met u op. Wilt u ons liever meteen spreken? Bekijk dan onze contactpagina.